سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151290 بازدید
    - امروز: 11 بازدید
    - دیروز: 1 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
  • Erfan & Kamyar mohseni شنبه 87/5/26 ساعت 12:50 عصر
  • نقاط قوت : باید گفت Vegas 2 بازی جذابی است که بازیکن را به پیش روی در مراحل بازی و همچنین پیشرفت در زمینه های مختلف مهارتی وا می دارد و به خوبی فرد را درگیر بازی می کند.نکته های مثبت بازی بسیار زیاد است و به همین دلیل می توان از معدود نکاتی که خیلی خوب کار نشده اند صرف نظر کرد.
    نقاط ضعف : گرافیک تا حدودی قدیمی

    بدون شک تمام کسانی که به سبک اکشن اول شخص علاقه دارند با نام تام کلنسی و نوع و سبک بازی های او آشنایی کامل دارند.بهترین و جذاب ترین بازی های کماندویی را می توان در بین ساخته های تام کلنسی پیدا کرد که از جمله آن ها می توان به Ghost recon: Advanced war fighter و Splinter cell : Double agent اشاره کرد که هر کدام بعنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین بازی های دوره خود مطرح هستند.

      دو سال پیش سری Rainbow six  که یکی از سری بازی های کماندویی برای کامپیوتر بود با عنوانی جدید وارد بازارهای جهانی شد و توانست نظر تقریبا تمامی بازیکن ها را به خود جلب کند و به خوبی انتظارات آن ها را بر آورده سازد.در بین کسانی که بازی های رایانه ای علاقه مندند کمتر کسی وجود داشت که از بازی کردن آن لذت نبرد.زیرا  Rainbow six: Vegas توانست با تلفیق بازی تاکتیکی با یک سطح دشواری معقول بازیکنان را مجذوب خود کند.چیزی که شاید در بازی Ghost recon: Advanced war fighter نمی توانستیم آن را تجربه کنیم زیرا بازی از سطح دشواری فوق العاده بالایی برخوردار بود.

        تمام این مسائل باعث شد تا بازیکنان بی صبرانه انتظار نسخه دوم آن را بکشند اما آیا واقعا نسخه دوم پاسخ گوی این همه انتظار هست؟؟

       داستان این نسخه از بازی از چند سال پیش و در واقع از ابتدای وقوع حوادث در شهر Vegas مجازی آغاز می شود.در ابتدا شما در محلی در فرانسه قرار دارید که محدوده زمانی این ماموریت شما مروبط به 5 سال پیش است  و سپس نیز رفته رفته به وگاس و حوادث آن وارد می شوید.

        بازی Rainbow six: Vegas2 علاوه بر داشتن ویژگی ها و نکات مثبت نسخه قبلی دارای امکاناتی جدید نیز شده است که تقریبا شما را به محیطی جدید وارد می کند.در ابتدای ورود به بازی شما باید چهره شخصیت خود را انتخاب نمایید و برای او مدل ریش دلخواه خود را انتخاب نمایید (چهره ها از قبل ساخته شده اند و شما نمی توانید در اصل آن ها تغییری ایجاد کنید).سپس می توانید با مراجعه به قسمتی با نام My character  برای شخصیت خود لباس , تجهیزات امنیتی (از جمله لباس ضد گلوله,کلاه عینک و ...) و سلاح های دلخواه انتخاب نمایید. باید گفت در ابتدای مراجعه شما به My character قسمتی که مربوط به لباس و تجهیزات می شود دارای ایتم های غیر قابل دسترس زیادی می باشد که شما با پیش روی در بازی می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید.

       بازی دارای سه نوع مختلف یعنی :Story (که نوع اصلی و داستانی این بازی است), Terrorist hunt (همانطور که از اسم این نوع پیداست شما باید به شکار تروریست ها بروید) و Versus (که در این نوع شما در نقش تروریست ها به نبرد با نیرو های خوری و شکار آن ها خواهید رفت).

     

       در نوع داستانی این بازی در پاین صفحه شما دو عدد را خواهید دید که در کنار آن ها کلمه Xp نوشته شده است.این عدد که در سمت راست ثابت و در سمت چپ متغیر است نشان گر وضعیت فعلی شما از نظر درجه نظامی است.شما با کشتن افراد دشمن و استفاده از تاکتیک های مختلف به میزان معینی Xp دریافت می کنید.با بالا رفتن Xp شما و رسیدن عدد سمت چپ به عدد ثابت در سمت راست درجه ارتشی شما یک درجه بالا خواهد رفت که در دفعه بعدی ورود به بازی قبل از ظاهر شدن منوی اصلی کادری نمایان می شود که در آن علاوه بر تبریک گفتن به شما ایتم هایی نیز باز خواهد شد. 

      یکی دیگر از جالب ترین خصوصیات این بازی این است که شما می توانید بعنوان یک کماندو در سه زمینه فعالیت و پیشرفت کنید.این سه زمینه با نام های: Marksman , CQB و Assault مشخص شده اند. برای پیشرفت و امتیاز گرفتن در هریک از این زمینه ها شما باید اعمال مختلفی انجام دهید . برای پیشرفت در زمینه Marksman شما می توانید دشمنی را از راه دور بکشید , در حال استفاده از طناب دشمنی را از پای دربیاورید , دشمن را Headshot کنید و ... .اگر بخواهید در زمینه CQB فعالیت کنید می توانید از پشت دیوار بدون دیدن کسی را بکشید , از پشت سر دشمنی را از پای در بیاورید , از فاصله نزدیک دشمنی را بکشید یا غیره.همچنین برای کسب مهارت در زمینه Assault نیز می توانید با نارنجک دشمنان را بکشید, متصدی یک رگبار را از پای در بیاورید , از پشت سنگر دشمنی را بکشید و ...  .

        برای هر کدام از زمینه های ذکر شده چند مقام وجود دارد که با عدد مشخص می شود مثلا: Marksman Level 2 .با گذشتن از هر مقام و قرار گرفتن در مسیر تصاحب مقام بالاتر , مقدار امتیازی که باید به آن برسید تا مقام بعدی را بگیرید نیز افزایش می یابد.با گرفتن هریک از مقام ها نیز ایتم های جدیدی برای شما باز می شود یا اینکه مقدار قابل توجهی XP به شما تعلق می گیرد.

        در این نسخه از بازی مقدار تحمل و ایستادگی شخصیت بازی در برابر اصابت گلوله بسیار نزدیک به واقعیت طراحی شده است.برای مثال اگر سرباز دشمن به یک مسلسل مسلح باشد با شلیک 3 یا 4 گلوله  می تواند شما را به شدت مصدوم کرده و با زدن گلوله بعدی شما را کامل از پای درآورد.نکته جالب بازی اینجاست که در 80% مواقع اگر شما یک بار هدف تک تیرانداز دشمن قرار گیرید طوری از پای در می آیید که حتی یک لحظه هم فرصت انجام عکس العمل ندارید. اما این ویژگی بازی می تواند به نفع شما نیز باشد زیرا دشمنان شما نیز با همین تعداد گلوله از بین می روند. 

      هوش مصنوعی سربازان و همراهان شما نیز در این نسخه همانند نسخه قبل از کیفیت مطلوبی برخوردار است به شکلی که در بعضی از صحنه های بازی که توسط دشمن غافل گیر می شوید , دو نفر سربازی که به همراه دارید نقش مهمی در کشتن دشمنان بعهده می گیرند(گاهی بهتر از شما این کار را می کنند).

       از نظر گرافیکی می توان گفت گرافیک این بازی یکی از معدود نکته هایی است که کمی جای بحث دارد. شاید بتوان گفت گرافیک بازی شفافیت بالایی دارد اما نسبت به نسخه قبلی تغییر زیادی نکرده است.این گرافیک می تواند از جهاتی مثبت و از جهاتی منفی باشد. جهت منفی گرافیک بازی این است که امکان دارد نتواند آن طور که باید و شاید هوادارانی را که انتظار آن را می کشیدند راضی کند.اما اگر بخواهیم از دید مثبت به آن نگاه کنیم نوعی از محیط گرافیکی را پیش رو داریم که نسبتا زیبا و شفاف است همین طور به راحتی هم بر روی سیستمی نسبتا خوب قابل اجراست و در واقع ما با یک بازی بیش از حد سنگین همانند Crysis رو به رو نیستیم.

     درباره صداگذاری این بازی می توان گفت که ما شاهد دیالوگ ها و موسیقی هایی کاملا به جا و واصح در طول بازی هستیم که خود می تواند جذابیت این بازی را چند برابر کند.

        به طور کل باید گفت Vegas 2 بازی جذابی است که بازیکن را به پیش روی در مراحل بازی و همچنین پیشرفت در زمینه های مختلف مهارتی وا می دارد و به خوبی فرد را درگیر بازی می کند.نکته های مثبت بازی بسیار زیاد است و به همین دلیل می توان از معدود نکاتی که خیلی خوب کار نشده اند صرف نظر کرد.

     


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی