سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151595 بازدید
    - امروز: 3 بازدید
    - دیروز: 17 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? پیشنمایش Mafia II
  • Erfan & Kamyar mohseni دوشنبه 87/5/28 ساعت 2:9 عصر
  •  
    سال 2002 بود که بازی شگفت انگیزی با نام Mafia منتشر شد. یعنی درست یک سال پس از عرضه ی GTA III که می توان گفت اولین بازی کاملی بود که در محیطی باز جریان داشت. بسیاری بر این باور بودند که Mafia تقلیدی از این عنوان بوده ؛ در حالی که با بررسی آن می توان نتیجه گرفت حتی این بازی المان های جدیدی را به دنیای بازی ها معرفی کرده است. Illusion Softworks نام استودیوی سازنده ی Mafia بود که در حال حاضر زیرمجموعه ای از شرکت بزرگ Take-Two می باشد و با نام 2K Czech شناخته می شود.

    همانطور که می دانید حال و هوای بازی Mafia همانند نامش مربوط به روابط گروه های مافیایی و تاثیراتش بر زندگی اقشار مختلف بود. سبک بازی اکشن/ماجرایی و تیراندازی سوم شخص بود و بر خلاف سری GTA ، بسیار واقع گرایانه بود. اکنون 2K Czech در حال ساخت دومین نسخه از این عنوان پرطرفدار است.

    اخبار ساخت بازی Mafia II در ماه August سال گذشته میلادی تعداد بیشماری از طرفداران نسخه ی اول را شگفت زده کرد ؛ ولی متاسفانه آن ها انتظار بسیاری برای انتشار هرگونه اطلاعاتی از بازی کشیدند. سرانجام 2K Games اولین جزئیات بازی را فاش کرد.


    اولین چیزی که بازی کننده ها باید بدانند این است که Mafia ادامه ی مستقیمی بر نسخه ی اول خود ندارد. در حقیقت Mafia II هیچ گونه ارتباط داستانی با نسخه ی قبلی خود نخواهد داشت ؛ اما بازی شامل بازگشت هایی به نسخه ی قبلی همراه با بخش های مخفی است که اطلاعات بیشتری از آن ها مشخص نشده. داستان بازی اندکی قبل از پایان جنگ جهانی دوم آغاز می شود. Mafia II ، دو قهرمان اصلی به نام های Vito  و Joe دارد. اگرچه بازیکننده ها تنها قادرند در نقش Vito به بازی بپردازند ؛ ولی Joe نیز در قسمت بسیار مهمی از داستان ایفای نقش می کند. بازی با Vito آغاز می شود. جوان اوباشی که برای رهایی از زندان(به دلیل سرقت) به جنگ جهانی دوم می رود. پس از بازگشت ، Vito همراه با دوستانش یعنی Joe و Henry(کسی که در ماموریت ها Vito را همراهی می کند) برای رسیدن به درجات بالا و تبدیل شدن به بهترین در Empire City جنایات مختلفی انجام می دهند. در Mafia II سه خانواده به نام های Clemente ، Vinci و Falconi حضور دارند که برای رقابت با آن ها می توانید ماموریت های مختلفی را انجام دهید. در طول داستان انتخاب های متفاوتی خواهید داشت که تاثیراتی بر روند داستانی می گذارند. در نتیجه Mafia II شامل چندین پایان مختلف خواهد بود.


    بازی در شهر افسانه ای Empire City واقع در کشور آمریکا جریان دارد. این شهر دوبرابر از شهر موجود در شماره ی اول یعنی Lost Heaven City بزرگتر خواهد بود. نقشه نزدیک به 16 کیلومتر مربع را پوشش می دهد که از ابتدای بازی تمامی مسیرها برای جابجایی باز هستند. همچنین برای جابجایی در شهر می توانید از تاکسی ها(مانند GTA) استفاده کنید. در این شهر بزرگ ، مانند بازی Godfather می توانید خانه بخرید با این تفاوت که در Mafia II حتی وسایل خود را نیز می توانید در آن ها نگهداری کنید. معماری Empire City از شهرهای New York و  San Francisco الهام گرفته شده. همچنین رنگ آمیزی و شکل هنری آن ، یادآور بازی BioShock است.


    یکی از دلایل موفقیت بازی Mafia ، گرافیک فوق العاده ی آن بود. طراحی بی نظیر شهر و کاراکترها که بسیار واقع گرایانه بودند. شماره ی دوم نیز از Engine قدرتمندی استفاده می کند. از قابلیت های خوب آن در رندر می توان به Draw Distance(مسافت دید) بازی اشاره کرد که با توجه به تصاویر ، شگفت انگیز است. همچنین سایه زنی و نورپردازی بازی نیز بسیار حرفه ای کار شده. سیستم تخریب پذیری فیزیکی وسایل نقلیه حتی در مقایسه با عناوین سبک رانندگی هم بهتر است. می توانید با اشیاء موجود در محیط تعامل داشته باشید به عنوان مثال صندلی یا بطری ها را به اطراف پرتاب کنید. مدل ها نیز از جزئیات بسیاری برخوردارند و در کل گرافیک بازی با توجه به محیط گسترده ی آن ، در مقایسه با دیگر بازی های این سبک رقیبی ندارد. اینبار حدود دو ساعت cutscene(میان پرده) در بازی وجود دارد که هنوز مشخص نشده مانند تریلر نمایش داده شده در نمایشگاه GC 07 از پیش رندر شده هستند یا مانند شماره ی اول بازی ، real-time هستند.

    در مقایسه با نسخه ی قبلی ، تحولات زیادی در Mafia II بوجود آمده است. مهمترین تغییر ، حذف HUD(رابط کاربری که اطلاعات بازی را بر روی صفحه نشان می دهد) از بازیست که در بازی های هم سبکی که فاقد HUD بوده اند می توان به عنوان The Getaway اشاره کرد. در Mafia II کاراکتر بازی کارهای بیشتری نسبت به گذشته می تواند انجام دهد. مانند تهیه هات داگ از دستفروش ها که موجب تقویت شخصیت بازی می شود یا آموختن کمبوهای مختلف در باشگاه های رزمی برای اجرا در مبارزات بدون سلاح و تن به تن.

    پول نیز عامل بسیار مهمی در Mafia II است ؛ بطوری که شما در خرید لباس(برای رهایی از تعقیب کننده ها) یا بازدید از رستوران ها به آن نیاز پیدا می کنید. حتی شما قادرید از پول برای شستشو یا سوخت گیری وسایل نقلیه خود استفاده کنید. وسایل نقلیه در Mafia II انعطاف پذیری بالایی دارند. به مرور زمان کثیف می شوند و می توانید آن ها را به Car wash ببرید ، پلاک خودروها را به دلخواه تغییر دهید ، به رادیو گوش دهید و با شلیک به مخزن سوخت آن ها منفجرشان کنید.  هوش مصنوعی کاراکترهای فرعی نیز فوق العاده است. مردم شهر مثل زندگی واقعی روزنامه می خوانند ، در ایستگاه های اتوبوس منتظر می مانند ، با دقت به زباله ها نگاه می کنند و در پمپ بنزین سوخت گیری می کنند.


    گیم پلی Mafia II نیز تغییراتی بر خود دیده. در بازی قبلی Tommy Angelo برای سرقت هر اتومبیل مجبور بود آموزش ببیند و پس از اضافه شدن خودروی جدید باید ماشین دیگری را از لیست حذف می کردید. ولی در Mafia II سیستم دیگری جایگزین آن ها شده تا وقفه ای در جریان بازی ایجاد نشود. همچنین Daniel Vavra(نویسنده و کارگردان بازی) بیان کرده که مانند گذشته نمی توانید به سادگی ماشین ها را از صاحبانشان سرقت کنید. به عنوان مثال در بازی قبلی راننده را از ماشین خارج می کردید و ماشین در اختیار شما قرار می گرفت ولی اینبار راه های مختلفی برای سرقت مانند ترساندن و تهدید راننده وجود دارد که هر یک نتایج مختلفی را به همراه خواهد داشت.

    قسمتی از چالش های بازی را بدون شک پلیس ها ایجاد می کنند. در صورتی که مرتکب جرم بزرگی شوید پلیس ها نیروهای کمکی را فرا می خوانند و برخلاف نسخه ی قبلی هر کسی که قانون را نقض کند را نیز دستگیر می کنند. آن ها شرایط را در نظر می گیرند و تصمیم می گیرند که چه نوع برخوردی با متخلف انجام دهند. هنگامی که تحت تعقیب هستید و راه فراری ندارید با پناه گیری می توانید در امان باشید. البته برخی از اشیاء موجود در محیط(مانند دیوارهای نازک یا جعبه ها) تخریب پذیر هستند و مدت زمان زیادی نمی توانید به آن ها اعتماد کنید! سیستم Cover(پناه گیری) همانند بازی Gears of War خواهد بود و تیراندازی در Mafia II شامل قابلیت هدف گیری یا شلیک کور هنگام پناه گیری(مانند Rainbow Six Vegas) و تیراندازی معمولی می باشد.

    بیشتر سازندگان بازی اول دوباره بر روی ادامه ی بازی مشغول فعالیت هستند و طرفداران Mafia می توانند انتظار همان سطح از داستان و دقت بالا در جزئیات را برای شماره ی دوم داشته باشند. با توجه به این که 2K Czech سعی دارد یک تجربه ی ناب یک نفره را مانند شماره ی اول Mafia خلق کند ، بخش چند نفره ای برای بازی در نظر گرفته نشده. در ارتباط با وجود یا عدم وجود قابلیت بازی به صورت co-op(مشارکتی) ، هنوز اطلاعاتی فاش نشده.


    تمامی نسخه های بازی Mafia II از نظر گیم پلی ، کاملا یکسان خواهند بود. در حالی که در برخی محافل شنیده شده دو نسخه ی Xbox 360 و PS3 ، قبل از نسخه ی PC عرضه خواهند شد ؛ یکی از عوامل2K Games بیان کرده که برای عرضه ی همزمان هر سه نسخه این شرکت پیگیری های لازمه را انجام خواهد داد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Mafia II مشخص نشده با این وجود 2K Games بیان کرده بود این بازی در سال مالی 2009 این شرکت(ابتدای November 2008 تا پایان October 2009) منتشر خواهد شد ؛ ولی به احتمال زیاد این عنوان محبوب تابستال سال آینده ی میلادی به بازار راه پیدا خواهد کرد.

    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی