سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151577 بازدید
    - امروز: 2 بازدید
    - دیروز: 20 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? پیشنمایش Prince of Persia
  • Erfan & Kamyar mohseni دوشنبه 87/5/28 ساعت 1:53 عصر
  • Prince of Persia بازی ویدیویی آینده ی Ubisoft است که توسط استودیوی Ubisoft Montreal در حال ساخت می باشد و توسط کمانی Ubisoft عرضه خواهد شد. این بازی قرار است تا در اواخر سال 2008 برای کنسول های PS3 و X360 و PC عرضه شود. این عنوان قسمتی کاملاً جدید از سری Prince of Persia است و سبک جدیدی از گیم پلی و طراحی گرافیکی جدیدی نسبت به سری Prince Of Persia را معرفی می کند.

    تیم ساخت شاهزاده پارس درست پس از ساخت Prince of Persia: The Two Thrones شروع به ساخت این قسمت کردند اما در ماه می 2008، Ubisoft تایید کرد که تیم سازنده ی بازی در حال ساخت این نسخه می باشد. همچنین اینکه آنها قصد عرضه بازی را در سه ماهه ی چهارم سال 2008 دارند که اطلاعات مختصری را در مورد طرح کلی بازی و گیم پلی آن دادند. آنها توضیح دادند که شکل کل بازی از جمله نبردها، حل معماها و ... دست نخورده باقی مانده است. Ubisoft همچنین بیان کرد که این شماره حرکات آکروباتیک بیشتری را نسبت به شماره قبلی خواهد داشت. بازی به جای نبرد علیه تعداد زیادی از دشمنان، بیشتر به روی نبردهای تن به تن تمرکز کرده است. دلیل انتخاب این نوع از مبارزه نیز اینطور بیان شده است که بازیباز هنگام مبارزه با دشمنان احساس مبارزه ای بی نظیر را داشته باشد و تمام تمرکز و توانایی خود را برای نابودی آن دشمن بکار ببرد.

    خلاصه ی داستان بازی با شاهزاده ی پارسی جدیدی شروع می شود، یک آواره، یک ولگرد، که با الاغی مملو از گنج که از قمار قبلی اش به دست آورده است به خانه باز می گردد. او قصد دارد که گنجش را در راه های مختلفی مثل عیاشی و خوش گذرانی هایی دیگر خرج کند اما ناگهان گرفتار طوفان شنی شدید می شود. وقتی که طوفان فروکش می کند خود را در یک باغ زیبای افسانه ای می یابد که این باغ در میان انبوهی از درختانی به نام درختان زندگی در وسط سرزمینی اسیر شده است. در اینجا شاهزاده و دختری به اسم Elika همدیگر را پیدا می کنند و در آن وضعیت نامساعد تصمیم به کمک به یکدیگر می گیرند. این دو با کمک یکدیگر سعی می کنند که به وسط این سرزمین برسند. زمانیکه موفق به این کار می شوند شاهد نابودی درختان و آزادی Ahriman (اهریمن)، خدای تاریکی ها، می شوند. بعد از این آزادی، اهریمن شروع به نابودی دنیا توسط تاریکی ها و بدی ها می کند. شاهزاده به کمک Elika و توانایی  هایی که دارد، با قصد عقب نشاندن و شکست دادن اهریمن و پاک کردن دنیا از تاریکی و بدی ها، در مقابل خرابکاریهای اهریمن می ایستد.

    گیم پلی بازی شباهت زیادی به سه گانه ی شن های زمان دارد به طوریکه حرکات آکروباتیک، حل معماها و ویژگی های موجود در نبردها کاملاً دست نخورده و بی عیب باقی مانده است. از آنجایی که بازی به صورت خطی نیست این امکان به بازیباز داده شده است که در هر نقطه از دنیای بازی و در هر زمانی که بخواهد گشت و گذار نماید. اما نبردها کاملاً با سه گانه ی شن های زمان تفاوت دارد، اما به سه گانه ی اصلی و قدیمی شاهزاده ی پارس شباهت های زیادی دارد. به جای نبرد با گروه بی شماری از دشمنان یعنی چیزی که در سه نسحه ی قبل شاهد آن بودیم در این بازی اکثریت نبردها تن به تن هستند. شاهزاده شمشیری دو لبه به دست دارد اما معمولاً از دستکشش به عنوان وسیله ثانویه، برای دفاع ضربات دشمنان استفاده می کند. همچنین باید اشاره کرد که شاهزاده قادر به انجام حرکاتی همچون دویدن به روی دیوارها، لغزش از دیوار ها به سمت پایین، بالا رفتن از دیوار و پریدن از دیواری به دیوار دیگر است. برای لغزش از دیواری به سمت پایین شاهزاده از دستکش مخصوص خود کمک می گیرد.

    در بازی سه حالت نبرد وجود دارد: healthy (سالم)، weakened (ضعیف) و grounded (شکست خورده). وقتی که شاهزاده در حالت سالم قرار دارد در نبردهایش کاملاً چابک و سریع است. وقتی که دشمنان به شاهزاده حمله می کنند و به او ضرباتی را می زنند شاهزاده به مرور ضعیف می شود و وارد وضعیت ضعیف می شود به طوری که در نبردهایش چندان سریع نیست و هنگامی که مجددآ مورد حمله قرار می گیرد آسیب پذیرتر است. وقتی که دشمنان به شاهزاده ی ضعیف حمله می کنند شاهزاده کاملاً قدرتش را از دست می دهد و به حالت شکست خورده می رود بطوری که روی زمین می افتد و نسبت به تمامی حملات دشمنان آسیب پذیر می شود. هنگامیکه دشمنی قبل از اینکه شاهزاده سلامتی خود را بازپس گرفته باشد درصدد حمله به او باشد، Elika او را به عقب میراند و به شاهزاده کمک می کند که سلامتی خود را بازپس بگیرد اگرچه با این قیمت که دشمن نیز نیروی از دست رفته اش را بازپس خواهد گرفت!

    شخصیت Elika نقش خیلی زیادی در گیم پلی بازی دارد. به طوری که می تواند شاهزاده را از خطر مرگ نجات دهد. Ubisoft تایید کرده است که راهی برای مردن در بازی وجود ندارد زیرا Elika شما را از هر خطری نجات خواهد داد. به عنوان مثال اگر شاهزاده در هنگام پرش لغزشی داشته باشد و به نوعی این پرش ناموفقیت باشد و شرایط مرگ شاهزاده را فراهم کند، Elika او را خواهد گرفت و از خطر مرگ نجات خواهد داد. Elika همچنین قادر به انجام انواع حرکات مبارزه ای است که بعضی از آنها به همراه شاهزاده قابل انجام هستند، اگر شاهزاده در نبردی شکست خورده باشد، Elika از او محافظت می کند و با دشمنان مبارزه خواهد کرد تا زمانی که شاهزاده نیروی خود را بازیابد. Elika در انجام حرکات آکروباتیک نیز به شاهزاده کمک می کند به گونه ای می تواند باعث شود شاهزاده مسافت بیشتری را بپرد. او در انجام حرکات آکروباتیک مهارت خاصی نیز دارد و تمامی حرکات شاهزاده را به آسانی انجام می دهد. در هنگام حل معماهای بازی همElika  نقش زیادی را ایفا می کند. اگر شاهزاده نداند که برای ادامه مسیر باید کجا برود و چه کاری انجام دهد Elika او را راهنمایی می کند.

    Prince of Persia دارای گرافیک کاملآ متفاوت و تازه ای نسبت به نسخه های قبلی خود می باشد و می توان گفت که Ubisoft Montreal انقلابی را در این بخش از بازی ایجاد کرده است. در این بازی محیط و افکت های موجود به شکل سه بعدی می باشند اما کارکترها کاملآ به صورت دو بعدی طراحی شده اند و همینها باعث شده است که شکل فانتزی بازی بیشتر خودنمایی کند. همچنین بافت ها بسیار باکیفیت می باشند و نورپردازی ها فوق العاده عالی کار شده اند. لازم به ذکر است که بازی بر پایه ی موتور گرافیکی قدرتمند Scimitar یعنی همان موتور استفاده شده در بازی موفق Assassin’s Creed ساخته می شود.

    بازی Prince of Persia در نسخه ی جدید خود از لحاظ ظاهری، داستانی و بخش از گیم پلی تغییرات بسیار بزرگی کرده است و این شاید باعث نگرانی تعداد زیادی از طرفداران سه نسخه ی قبلی شود اما Ubisoft قول یک شاهکار را به همه ی گیمرها داده است و به طرفداران این عنوان محبوب نوید این را داده است که از این نسخه حتی بیش از نسخه های قبلی لذت خواهند برد. Prince of Persia جدید در نمایشگاه های معتبر نیز خود را بسیار خوب نشان داد و توجه عده ی زیادی را به خود جلب کرده است و می توان منتظر یکی از بهترین های 2008 در زمستان امسال بود.



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی