سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151338 بازدید
    - امروز: 39 بازدید
    - دیروز: 20 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? پیشنمایش StarCraft II
  • Erfan & Kamyar mohseni دوشنبه 87/5/28 ساعت 2:23 عصر
  • در سال 1994 بود که کمپانی ای به نام Blizzard کار خود را برای انتشار نرم افزارهای سرگرمی (بازی) آغاز کرد و به سرعت به یکی از عامه ‌پسندترین کمپانیها تبدیل شد. این کمپانی با عرضه ی بازیهایی مثل : World of Warcraft و Warcraft III: Reign of Chaos و Diablo II و StarCraft چند جایزه به عنوان بهترین بازی سال دریافت کرده و اکنون با سرویس بازیهای آنلاین خود (Battle.net) و با میلیونها کاربر فعال در سراسر دنیا به بزرگترین کمپانی در عرصه ی بازیهای آنلاین تبدیل شده است. همچنین این کمپانی با استودیوی Legendary Pictures (که فیلمهایی مثل: Batman Begins ، Superman Returns و 300 را در کارنامه ی خود دارد) در حال کار بر روی پروژه ی فیلم World of Warcraft هستند. لازم به ذکر است که Blizzard با فروش 2.4 میلیون نسخه از World of Warcraft: The Burning Crusade در 24 ساعت اول انتشار ، رکورد سریع ترین فروش تاریخ بازی های PC را بدست آورده است.


    بازی StarCraft (ساخته ی Blizzard) در مارس 1998 منتشر شد و پر فروشترین بازی PC در سال 98 شد. StarCraft: Brood War نیز به عنوان بهترین expansion سال 1998 انتخاب شد و هنوز هم به عقیده ی بسیاری از منتقدین بهترین expansion تاریخ بازی های رایانه ای است. اکنون Blizzard کار بر روی پروژه ی بزرگ دیگری را آغاز کرده که شماره ی دوم از بازی محبوب StarCraft است.

    StarCraft II یک بازى Real–Time Strategy (استراتژى بلادرنگ) و دنباله ای برای StarCraft است. این بازى سه نژاد کاملاً جدا به نام های Protoss و Terran و Zerg با تعدادی واحد جدید دارد . واحدهای قدیمی نیز با قابلیتهای جدید حضور خواهند داشت.

    همه ی Player هایی که با Blizzard آشنایی دارند علاقه دارند ، بدانند که اینبار نیز Cinematic ، Blizzard های با کیفیت را در بازی قرار خواهد داد یا خیر ؟ پاسخ مثبت هست و در StarCraft II یک Cinematic Intro و تعدادی Cinematic بین مراحل وجود خواهد داشت.

    در بازی هم قسمت داستانی (Single player) و هم Multiplayer وجود خواهد داشت. با ویژگیهای جدیدی که به قسمتهای Single player و Multiplayer بازی اضافه شده Starcraft II ، تجربه ای از StarCraft با قابلیتها و امکانات Next-Gen خواهد بود. پشتابانی کامل از Multiplayer به همراه ویژگیهای جدید و Matchmaking Utilities همه در Battle.net موجود خواهند بود.

    StarCraft II برای PC در حال توسعه میباشد و فعلا تصمیمی مبنی بر عرضه ی آن بر روی کنسولها از سوی Blizzard گرفته نشده است. این بازی با ویندوز Vista و XP سازگاری کامل دارد و مانند بازیهای دیگر Blizzard علاوه بر PC‌ برای Mac‌ هم توسعه داده میشود و همچنین بازی با DirectX 10‌ سازگار خواهد بود ، ولی سازندگان هنوز در نظر نگرفتند که بازی به صورت انحصاری برای DirectX 10 ساخته شود یا خیر ولی با اینکه StarCraft II از یک engine جدید که میتواند مناظر بسیار زیبایی را رندر کند و تعداد بسیار زیادی واحد در بازی قرار دهد ، استفاده میکند اما این engine که هنوز در حال توسعه همچنان سازگاری با سیستمهای مختلف هست. engine این بازی از فیزیک Havok برای واقع گرایانه تر شدن بازی استفاده میکند و قادر است تا واحدهای بسیار بزرگ و با تعداد زیادی را ارائه دهد. همچنین در بازی ابزارهای ing و Full map making نیز وجود دارد و به Player آزادی عمل زیادی داده میشود.


    اکنون می خواهیم در مورد کارکترها و سربازان موجود در بازی توضیح دهیم:

    Zealot : این افراد واحدهای پیاده نظام استاندارد ، در starcraft هستند . در جنگی پر از هیجان و کشمکش Zealot ها هنوز مجهز به یک جفت تیغه هستند که با آن ها میتوانند دشمنان را با سرعت بیشتری نسبت به قبل ، از فواصل دورتری هدف بگیرند.

    Stalker : این ها اکنون شکل جدیدی از Dark Dragoon ها هستند. آنها سریع حرکت میکنند و با یک اسلحه ی قدرتمند ضد هوایی و اسلحه ی ضد نفرات پیاده نظام و به زره مجهز هستند اما آن ها یک اسلحه ی مخفی دارند که به آن ها اجازه میدهد تا به هر جایی که در دامنه ی دیدشان هست ، Teleport کنند.

    Immortal : یکی از انواع Heavy Dragoon ها ، Immortal ها هستند که سپری فوق العاده باعث شده تا به آن ها نام فناناپذیران داده شود و اگر به محاصره ی تانک ها علاقه دارید میتوانید از این نیروها استفاده کنید. این نیروها برای موقعیتهایی با حملات سنگین مناسب هستند ولی برای حملات ضعیف طرفین مورد استفاده قرار نمیگیرند.

    Observer : چشم های پرنده ی نامرئی که ما میتوانیم تأئید بکنیم آنها در بازى خواهند بود ، اما جزییات بیشتری از آن ها منتشر نشده.

    Colossus : این موجودات به نامشان وفادار هستند. یک چهارپای عظیم الجثه که با اسلحه ی سنگین خودش زمین را در جستجوی دشمنان میپیماید. آن ها بر ضد واحدهای کوچک و کم تعداد مثل Zerglingها یا Marinها بیش از حد مؤثر خواهند بود. آن ها واحدی را نشانه میگیرند و پس از تخریب آن میتوانند فورا واحدی دیگر را مورد هدف قرار دهند. Colossus ها با استفاده از پاهای بلندشان میتوانند به راحتی پستی ها و بلندیها را پشت سر بگذارند.

    Phoenix : هنگامی که نمیتوان کار را به اسلحه سپرد ، Phoenix توانایی خودش را در تخریب واحد های هوایی نشان میدهد. اگر Phoenix دشمن را از بین نبرد شما یک هدف آسان برای دشمن خواهید بود.



    Phase Prism : دروازه ایست که برای Transport کردن سربازها بکار میرود. وقتی این دروازه ها خراب میشوند میتوانید همه چیز را از پایه بازسازی کنید. شما قادر هستید در هرجایی از نقشه ارتشی را بسازید.

    Warp Ray : این اسلحه قدرت تخریب پذیری بسیار بالایی دارد و میتوانید با انتخاب یک هدف ، آن را مورد حمله ی شدید خود قرار دهید. هدفگیری دقیق و برنامه ریزی از جمله مشخصات این دسته است .

    High Templar : این موجودات برای حمله ای توفانی برگشته اند . اما آن ها قدرت جدیدی نیز با خود آورده اند که به وسیله ی آن میتوانند مانعی (محافظی) بر سر راه دشمن بوجود آورند . Blizzard تاکتیکها و تدابیر موثرتری را در دست بررسی و آزمایش برای این گروه دارد و بیان کرده باید از زاویه ی دیگری به این گروه بنگرید زیرا بسیار نیرومند خواهند بود.

    Dark Templar : درست مثل بازی اول Dark Templar ها یک واحد نهان هستند .آن ها تواناییهای مخصوص جدیدی دارند که هنوز مشخص نشده.

    Twilight Archon : هنوز کار Blizzard بر روی قوانین نیروهای این گروه به اتمام نرسیده .اما تیم قول میدهد که به اندازه ی starcraft 1 قدرتمند خواهند بود.

    Tempest : حامل تاریکی و جنگجویی قویست و با سپری قدرتمند که در هنگام حملات (درگیری های) زمینی به کار میرود. او هیچ استحکامی در برابر واحدهای هوایی نخواهد داشت.

    Soul Hunter: ها ضد واحدهای پیاده نظام هستند . هر چقدر روح های بیشتری مصرف کنند ، قدرت بیشتری میگیرند. آن ها بر ضد واحد های آلی موثر هستند ولی در برابر واحدهای روباتی حرفی برای گفتن ندارند.



    Reaver : یک نسخه ی جدید از old Reaver ، که از ترکیب شدن با Phase Prism بوجود آمده است.

    Phase Cannon : اکنون Phase Cannon میتواند خود را ترمیم کند و انرژی از دست رفته را برگرداند. اما اگر دروازه خراب شده باشد در حالی که cannon انرژی خود را از دست نداده و کاملا سالم است ، از بین خواهد رفت.

    Star Relic : هنگامی که Star Relic چیزی مانند High Templar میسازد ، آن را به یک سلاح شبیه میکند. به یاد داشته باشید هدف بزرگتر برابر با تخریب پذیری بیشتر است.

    Mothership : مثل یک بمب ساعتی می آید ، تا موشکهایی که در حال ورود هستند را متوقف کند .

    StarCraft II در چند کشور و با چند زبان عرضه میشود ولی هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده. باید در انتظار شاهکاری دیگر از Blizzard باشیم.


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی